Om stillingen
Coor er en ledende nordisk tjenesteleverandør innen Facility Management. Vi har markedets bredeste tilbud av tjenester og kunnskap innen kontortjenester, eiendomsservice og strategisk rådgivning.
I Coor Norge er vi 1800 ansatte, og vi søker nå etter en fremoverlent, serviceinnstilt, selvstendig og ansvarsfull
Site Managertil å lede og ikke minst videreutvikle våre serviceleveranser hos en av våre store kunder med hovedkontor i Stavanger, og med lokasjoner spredt over hele Sør-Norge. Noe reisevirksomhet må derfor påregnes, og det vil være en fordel å ha førerkort kl. B og egen bil.
Ansvarsområder:
- Skape gode kunde- og medarbeideropplevelser
- Oppfølging og organisering av alle leveranser
- Personalansvar og operasjonelt ansvar for alle leveranser
- Planlegge, styre og rapportere i henhold til bestemte rutiner
- Gjennomføre prosjekter for effektivisering og utvikling av leveransene
- Økonomi- og prosjektstyring av drift, vedlikehold og prosjekter
Hvem er du?
Stillingen setter krav til meget god serviceinnstilling, initiativ og selvstendighet.
Du har god prosjektkunnskap og har erfaring fra og trives med resultat- og personalansvar. Du har utdannelse innenfor service-, salgs- eller markedsledelse og/eller økonomi/administrasjon samt kunnskap om drift av eiendommer. I tillegg må du evne å identifisere og forstå kunders krav og forventninger, samt bidra til at våre leveranser alltid er i tråd med disse.
Du trives i en travel hverdag, er entusiastisk, engasjert, en god relasjonsbygger og anser deg selv som strukturert og proaktiv. Som en utpreget serviceperson, ønsker du å gi det lille ekstra til kunden og har solid erfaring med å bygge sterke kunderelasjoner. Du er god til å inspirere og utvikle medarbeidere for å oppnå solide resultater. Med en teft for salg og entreprenørskap, er du sterkt endringsdrevet og trives i et dynamisk arbeidsmiljø.
Hvorfor velge Coor?
- I Coor får du være en del av et dynamisk og ekspansivt arbeidsmiljø med fokus på entreprenørskap og utvikling.
- Som leder i Coor vil du få en selvstendig jobb med store muligheter for å utvikle deg faglig og profesjonelt.
- Du vil bli et viktig tilskudd til et team med dyktige fagpersoner innenfor Facility Management .
- Vi har et godt sosialt arbeidsmiljø og et faglig nettverk med mange flinke kolleger.
- Vi er opptatt av din helse og har en god avtale med Naardic om fri digital trening for alle våre ansatte.
Søknadsfrist:
6. oktober 2024
Vi ser frem til å motta din søknad.
For ytterligere informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med interim kontraktsdirektør Hilde Skåra på mobil; 977 02 148
Coor
Søk etter flere lignende stillinger
Lignende stillinger
Cabin Crew
Bli en del av Lumons salgsteam
Oslo - Lumon Norge AS - Publisert 11.9.2024Vil du jobbe som kundeservicemedarbeider på Kreta med betalt bolig? Eller foretrekker du heller storbylivet i Athen?
Hellas - Jobsun Aps - Publisert 23.8.20242 vikariater 100% for psykolog i 2025
Lillestrøm - Familievernkontoret Nedre Romerike, Bufetat - Publisert 3.10.2024Vi søker
Brumunddal - Ringsaker kommune Nes barneskole - Publisert 3.10.2024Tannhelsesekretær ved Bjørkelangen tannklinikk
Bjørkelangen - Område Nedre Romerike, Akershus fylkeskommune - Publisert 3.10.2024