Jobbsafari

Markedskoordinator vikariat

2 måneder siden
OmrådeNarvik
Søk senest18.3.2024
JobbdetaljerVikariat

Om stillingen

Ønsker du å ha ansvar for markedsføring av Narviks to kjøpesenter? Vil du bli en del av et team hvor arbeidsglede og godt arbeidsmiljø er i fokus?

Amfi Narvik består av to kjøpesentre midt i Narvik Sentrum. Amfi Narvik Storsenter og Amfi Narvik Malmporten. I 2023 omsatte vi totalt for 900 millioner kroner, en økning på 4,5% fra året før og hadde over 2,4 millioner besøkende kunder. Amfi Narvik skal by på god lokal handel, en hyggelig atmosfære og være en viktig aktør i Narvik Sentrum. Vi har over 400 ansatte i våre 65 butikker og spisesteder som skaper et svært godt arbeidsmiljø og gode kundeopplevelser hver eneste dag.

Vi søker en Markedskoordinator i 40% vikariat som kan være med på å utvikle Amfi Narvik videre. Stillingen rapporterer til Senterleder, og senteradministrasjonen består av 5 personer. Senterleder, driftsleder, markedskoordinator og driftsmedarbeidere.

Vikariatet varer fra 3. juni 2024 til og med 25. april 2025.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Produsere innhold og oppdatere senterets digitale flater (SoMe, hjemmeside og app)
  • Planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter (sammen med senterleder og markedsråd)
  • Utarbeide kampanjeinformasjon og interninformasjon til hver kampanje
  • Bidra til det faglige innholdet på butikkledermøter

Du vil også bli involvert i:

  • Prosjekter for å forbedre service og senteret i sin helhet
  • Videreutvikle merkevaren og senterets strategi
  • Ansvar for effektiv utnyttelse av reklamemidlene
  • Være motivator og sparringspartner for leietakere
  • Tilrettelegge for at hverdagen på senteret fungerer best mulig for kunder og leietakere
  • Utvikle, gjennomføre og følge opp markedsplanen

For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:

  • Har svært gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Har utdanning eller erfaring innen markedsføring
  • Har stor gjennomføringskraft, stå-på-vilje og evne til helhetsvurdering
  • Har relevant erfaring fra utvikling av merkevarer, markedskommunikasjon og strategi.
  • Har kompetanse på digital markedsføring
  • Har god IT-kompetanse
  • Trives med å jobbe selvstendig, og være løsningsorientert 

Vi tilbyr:

  • Mye ansvar og mulighet til å påvirke
  • Fleksibel arbeidstid, og stillingen kan fint kombineres med annen jobb eller studie
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Dyktige kollegaer og et faglig godt miljø
  • Godt arbeidsmiljø med kollegaer som alle er med på å bidra til dette
  • Muligheten til å påvirke og inspirere til givende kundeopplevelser, og være med på å forme fremtidens handel i et markedsledende konsern innen eiendom og kjøpesenterdrift.
  • Vi tilbyr gode karrieremuligheter, kurs og videreutvikling, samt gunstige ansattfordeler og rabatter

Å jobbe i Olav Thon Gruppen:

Olav Thon Gruppen byr på et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Som en del av Olav Thon Stiftelsen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er en stor organisasjon som er ledende innen både hotell og eiendom, og kan derfor tilby gode karrieremuligheter. I Olav Thon Gruppen har vi fokus på intern rekruttering, og det finnes masse muligheter for deg som ønsker en videre karriere. Videreutvikling av våre medarbeidere er også viktig for oss.

Thon Kjøpesenter Nord AS

BedriftThon Kjøpesenter Nord AS
Vis flere jobber for denne bedriften

Søk etter flere lignende stillinger

Lignende stillinger