Om stillingen
Vi søker etter ny medarbeider i 100% stilling til vår administrasjons- og økonomiavdeling i Brøstadbotn.
ARBEIDSOPPGAVER:
-Bokføring og fakturering
-Oppfølging av kunder og leverandører
-Utarbeide lønnsgrunnlag
-Behandling av datamateriale
-Tilrettelegging
-Administrasjon
ØNSKEDE KVALIFIKASJONER OG EGENSKAPER
-Utdanning/Erfaring innen administrasjon og økonomi/regnskap
-Gode datakunnskaper
-Beherske norsk og engelsk godt - både muntlig og skriftlig
-Serviceinnstilt, nøyaktig og strukturert
-Selvstendig med gode samarbeidsevner
Du vil inngå i et administrativt team med sterkt fokus på detaljer, orden, struktur, kvalitet og sikkerhet. Administrativ leder/assisterende direktør vil være din nærmeste leder.
VI TILBYR:
-Varierte arbeidsoppgaver
-tett oppfølging og opplæring
-100% stilling
-Lønn etter avtale
-Pensjonsordning
-Store og hyggelige lokaler
-Hyggelige og engasjerte kollegaer
Ønsker du å bli medarbeider i en spennende bedrift med hyggelige og engasjerte kollegaer, så send din søknad med CV og attester til [email protected]
SØKNADSFRIST: snarest
TILTREDELSE: etter avtale, men forhåpentligvis så snart som mulig 😊
For mer informasjon om stillingen, kontakt Rakel Jensen på telefon 976 47 678 eller e-post [email protected].