Kundebehandler E-verk og Fiber

Publisert19.2.2025
Søk senest18.2.2026

Om stillingen

Om stillingen

Har du erfaring fra å jobbe på kundesenter? Liker du å jobbe i grensesnittet mot kunder?

Da kan stillingen som kundebehandler E-verk og fiber hos Onninen kanskje være noe for deg.

Onninen opererer i en bransje med dyktige konkurrenter, spennende leverandører og meget kompetente kunder. Dette setter krav om å hele tiden utvikle oss i en endringsorientert bransje.

Salgsområdet energiverk har over tid hatt betydelig vekst, og vi trenger nå en person som kan bidra ytterligere til denne veksten. Vi ser etter en målrettet og disiplinert kundebehandler med høy gjennomføringsevne. Har du kunden i fokus og en genuin interesse for å levere gode resultater, kan det være akkurat deg vi leter etter.

Hos oss verdsetter vi personlig trivsel og et inkluderende arbeidsmiljø som nøkkelen til suksess. Du vil bli en del av et markedsledende team innen salg til energiverk i Norge, hvor vi har en solid og dedikert organisasjon som støtter ditt arbeid.

Det å være best på løsningsorientert kundeservice er viktig for oss. Du som søker denne stillingen bør besitte samme tankegang.

Vi er allerede dyktige og vi skal bli enda bedre fremover. Sistnevnte fordi det ligger mange muligheter der ute, og du skal hjelpe oss med å oppfylle dette.

Hvem ser vi etter:

Vi leter etter deg som smiler gjennom telefonrøret og som forstår viktigheten av god service, samtidig som du er produktiv og trives med og måles på KPI'er. Du må kunne samarbeide godt med andre og takle et høyt arbeidstempo.

Som Kundebehandler i Onninen, vil du ha en viktig rolle i den daglige betjeningen av interne og eksterne kunder med hovedvekt på ulik avvikshåndtering for våre kunder.

Du vil være en del av vårt landsdekkende team, som besitter bred og god fagkompetanse innen kundebehandling.

Viktig at man kjenner seg igjen i våre fire verdier, som er:
?    Åpen, ærlig og direkte
?    Viser vei
?    Holder det vi lover
?    Tar ansvar

Arbeidsoppgaver:

Stillingen vil omfatte behandling av alle typer avvik og innkommende saker i CRM:

  • Fakturaavvik
  • Leveranseavvik
  • Reklamasjoner
  • Retur og kreditering
  • Enkel ordrebehandling
  • Bistå med kontinuerlig forbedringsarbeid på avdelingen

Kvalifikasjonskrav:

  • Gode generelle datakunnskaper hvor SAP og CRM er en fordel
  • Serviceinnstilt med god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Erfaring fra lignende arbeid hos grossist eller annen type kundeservice
  • Interesse for og kunnskap om elektrobransjen eller ønske om å lære mer
  • Kandidater med manglende erfaring kan vurderes for kandidat med god personlig egnethet

Personlige egenskaper:

  • Du liker å jobbe selvstendig og er en god lagspiller
  • Du er pliktoppfyllende og løsningsorientert
  • Du er nysgjerrig og opptatt av egenutvikling
  • Du utfordrer gjerne kollegaer og måten vi jobber på
  • Du byr på deg selv og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø
  • Du trives med forandringer og omstiller deg raskt
  • Du evner å takle perioder med høyt tempo

Generell informasjon:

Stillingen er lokalisert på Langhus og rapporterer til Avdelingsleder E-verk: Espen Bamrud

Søknader behandles fortløpende, så føler du dette er en stilling for nettopp deg, anbefaler vi deg å søke snarest.

Vi ser frem til å motta din søknad!


Onninen AS

Søk etter flere lignende stillinger

Lignende stillinger

Cabin Crew

Emirates

Dubai31.10. - 30.11.
Anbefalt