Jobbsafari

Konsulent/rådgiver ved økonomiavdelingen. Fast stilling i 100%.

OmrådeDovre
Publisert3.12.2024
Søk senest5.1.2025

Om stillingen

Dovre kommune har ledig stilling ved økonomiavdelingen fra 02.01.2025 med hovedarbeidsområder regnskap, fakturering og innfordring. Økonomiavdelingen fører regnskapet til kommunen, kirken og renovasjonsselskapet (NGR IKS).

Hva vi ser etter

Kompetansekrav:

Relevant utdanning fra høyskole/fagskole innen, regnskap- og / eller økonomi. Relevant erfaring og praksis kan kompensere for utdanning.

Relevant praksis med bruk av moderne IKT-løsninger.

Vi ønsker å ansette en person til å ta seg av regnskaps- og innfordringsoppgaver ved vår økonomiavdeling.

Vi vil gjerne ha din søknad dersom du:

ˇ har relevant utdanning og praksis

ˇ har god økonomiforståelse, tallforståelse og er nøyaktig

ˇ har evne til å jobbe selvstendig, systematisk og effektivt

ˇ har ansvarsfølelse, er løsningsorientert og god på kundebehandling

ˇ tåler en hektisk arbeidssituasjon

ˇ er fleksibel, ryddig og har godt humør

Personlig egnethet vil tillegges stor vekt.

Arbeidsoppgaver

Regnskapsføring.

Innfordring av kommunale avgifter og andre utestående krav.

Fag- og systemansvar i forbindelse med innfordring.

Andre økonomioppgaver som naturlig hører inn under kompetansefeltet,

tillagt eller som tilflyter avdelingene ved for eksempel fravær, må påregnes.

Vi tilbyr

Vi tilbyr deg et spennende, tverrfaglig og utviklende arbeidsområde, lønn etter avtale/tariff, pensjonsordning i KLP, bilgodtgjørelse og mobiltelefonordning. For øvrig gjelder vanlige kommunale ansettelsesvilkår.

Dovre Kommune Administrasjonsavdeling

BedriftDovre Kommune Administrasjonsavdeling
Vis flere jobber for denne bedriften

Søk etter flere lignende stillinger