Om stillingen
Vi søkjer etter økonomisjef til fast 100 % stilling frå 15.2.2025.
Kvifor søkje hos oss?
Viktige og spennande oppgåver ventar for den rette kandidaten
Kompetente kollegaer i eit etablert fagmiljø
Moglegheit til å påverke eigen arbeidsdag og utvikle eigen kompetanse
Fleksitid og moglegheit for delvis heimekontor
I tillegg vert du medlem i KLP, eit av landets beste pensjonsordningar. Les gjerne meir om medlemsfordelane i KLP
Klar til å søkje? Gå rett til søknadsskjema her
Kvifor Hyllestad?
Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste, du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, her er gode moglegheiter for jakt og fiske. I Hyllestad er det rom og moglegheiter for både familiar og einslege. Vi har mange fritidsaktivitetar i regi av ulike lag og organisasjonar. Og - her er plass til fleire, kanskje akkurat deg?
Vi har rimelege barnehageplassar, ledige byggeklare tomter med flott utsikt og gode solforhold og fritids- og aktivitetstilbod for både store og små.
Har du lyst å lese meir om livet i Hyllestad, sjekk ut Hyllestadinfo
Som økonomisjef har du det overordna fagansvar for kommunen sitt drift- og investeringsrekneskap og dine daglege arbeidsoppgåver vil mellom anna vere:
Organisering og koordinering av aktivitetane i økonomiavdelinga
Yte hjelp til kommunedirektøren og budsjettansvarlege i samband med økonomiplan- og budsjettarbeid, samt sjå til at refusjonar kjem inn
Bidra inn i vurderinga knytt til økonomiske konsekvensar av ulike politiske og administrative tiltak
Hovudansvar for KOSTRA-rapportering og rapportering til Statsforvaltaren innan økonomiområdet
Overordna ansvar for kommunen sine forsikringar (både ting og person)
Ansvar for lån og fond, og bidrag til å sikre best mogleg avkastning på kommunen sin kapital og eigedomar
Ansvar for startlån gjennom Husbanken
Andre oppgåver kan kome i tillegg og oppgåvene kan endre seg etter behov.
Vi ser for oss at du har
bachelorutdanning innan økonomi, og gjerne erfaring frå kommunal verksemd.
Vi brukar Visma HRM som lønssystem, WebSak+ som sakshandsamarsystem og Visma Enterprise og Framsikt til budsjett og rekneskap.
Personlege eigenskapar for stillinga er viktig, det krevst struktur, orden og kvalitet for å løyse oppgåvene best mogleg.
Kontakt
Fleire opplysningar om stillinga kan du få hos leiar for sentraladministrasjonen Elin Garnes Solås, telefon 577 89 504/ 905 07 908.
Hos oss vil du få ein gjeng med gode kollegaer som kan faget sitt, og som ønskjer å lære vekk sin kompetanse - samstundes som dei vil lære av deg. I tillegg til Elin, så treff du Ingvild, Ingvill, Rune, Atle og Kari i staben som utgjer sentraladministrasjonen.
Vi har eit godt arbeidsmiljø i avdelinga og på huset, felles lunsj i kantina og kollegatrim ein gang i veka. Er du treningsentusiast får du gratis tilgang til treningsstudio i idrettshallen vår.
Vi ser fram til søknaden din!
Om du har lyst til å vere med oss på laget - ikkje nøl, send oss ein søknad. Vi gledar oss til den dukkar opp i innboksen vår!
Relevante lenkjer
Hyllestad kommune som framtidig arbeidsgjevar
Hyllestadinfo
Informasjon om bustadtilskot til førstegangsetablerarar
Sjå film om den fine kommunen vår!
Hyllestad Kommune Sentraladmin
Søk etter flere lignende stillinger
Lignende stillinger
Cabin Crew
Account manager
Oslo - Härjedals Kök - Publisert 27.12.2024Stasjonsmedarbeider
Kristiansund - Energi Centeret As - Publisert 18.1.2025Service medarbeidere søkes for sommersesongen
Fjord - Valldal Fjord Lodge AS - Publisert 18.1.2025Er du vår nye teleskoptruckfører innen rigg og byggeplass logistikk?
Oslo - Peak Services As Avd Bærum - Publisert 18.1.2025Vi søker etter flere Malere, Fulltid!
Oslo - Christiania Malerbedrift AS - Publisert 18.1.2025