Jobbsafari

Erfaring med PowerOffice og på utkikk etter en 50% stilling?

OmrådeBergen
Publisert12.12.2024
Søk senest19.12.2024

Om stillingen

Vi søker en dyktig og engasjert lønn- og regnskapsmedarbeider til en 50% stilling for vår kunde. I første omgang er det for en periode på 6 måneder, hvor det kan være mulighet for videre forlengelse. Oppstart vil være snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Kontroll av timelister
  • Forberedelse av lønnsgrunnlag
  • Bilagshåndtering
  • Fakturering

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra lønn og regnskap
  • Det er en fordel å ha erfaring med PowerOffice, men dette er ikke et krav
  • Strukturert, nøyaktig og selvstendig
  • Gode samarbeidsevner og evne til å jobbe effektivt


Arbeidssted vil være i Bergen Sør. Når det kommer til arbeidstid vil det være fleksibelt ut fra hva som passer best for alle parter. 
Vi vil behandle søknader fortløpende. 

Er du interessert? Da ser vi frem til å høre fra deg! Send søknad via link til høyre, med CV og gjerne et lite søknadsbrev.

Skulle du ha noen spørsmål? Ta kontakt med Katrine Grotle Senior HR-konsulent/Rådgiver, via mail [email protected] eller per telefon 99500316

Adecco Norge AS

Søk etter flere lignende stillinger