Er du en serviceinnstilt problemløser?

OmrådeStokke
Publisert26.1.2024
Søk senest2.11.2024

Om stillingen

Da kan det være akkurat deg vi ser etter til denne stillingen! 
Vår kunde er en godt etablert aktør innen tekniske løsninger, og en av deres medarbeidere på kundesenteret skal snart ut i permisjon. Kundesenteret består av tre ansatte og hver av dem har sine fokuskunder. Teamet sitter i åpent landskap, og samarbeider også på kryss med hverandres kunder ved behov.

De viktigste egenskapene for å lykkes i rollen er å yte genuin kundeservice og være hands-on hele veien.

Arbeidsoppgaver: 

  • Motta serviceoppdrag fra kunde via epost, telefon eller i eget system
  • Oppfølging av serviceordre - fra enklere problemstillinger til mer omfattende reparasjoner
  • Noe delesalg av basisvarer 
  • Kontakt med servicepartnere og teknisk personell
  • Kundesenteret dekker kunder i hele Norge


Bakgrunn og erfaring: 

  • Ønskelig med bakgrunn fra serviceyrke
  • Du trives å jobbe med telefon og PC som arbeidsverktøy
  • Teknisk forståelse er ikke nødvendig, full opplæring blir gitt
  • Fordel med erfaring med Excel og CRM system


Egenskaper:

  • Serviceinnstilt - kunden blir ivaretatt til saken er løst
  • Selvstendig - evner å prioritere og fullføre oppgaver
  • Initiativ - finner ut av ting og tør å prøve
  • Lagspiller - alle hjelper og bidrar inn i teamet 
  • Pliktoppfyllende - tar ansvar for egne oppgaver


Vi kan tilby: 

  • Et års vikariat
  • Oppstart etter avtale, senest 1. mars
  • God opplæring og oppfølging av både nærmeste kollegaer og teknisk personell
  • Arbeidstid: mandag til fredag kl 08.00-16.00
  • Et inkluderende arbeidsmiljø med både humor og mye omtanke for hverandre


Ta gjerne kontakt for spørsmål - vi ser frem til å høre fra deg!

Randstad AS

Søk etter flere lignende stillinger