Butikksjef

OmrådeBodø
Publisert14.2.2025
Søk senest13.2.2026

Om stillingen

Om stillingen:

Som en ledende aktør i markedet er vi opptatt av å være en verdiøkende samarbeidspartner for våre kunder. Dette skaper en merverdi, som fører til at våre kunder øker sin egen konkurranseevne. Det å være best på løsningsorientert salg er viktig for oss. 
Du som søker denne stillingen, besitter samme tankegang. 

Vi er stolte av å representere markedets mest attraktive produkter, i tillegg til våre egne merkevarer og er opptatt av å skape kundeverdi. Dette setter krav om hele tiden å utvikle oss i en endringsorientert bransje, hvor fokus på kvalitet, logistikk, konkurransedyktige produkter, kundeunike løsninger og relasjoner er nøkkelpunkter, som gjør at installatører, industribedrifter, offshoreselskaper, entreprenører og e-verk bruker oss som sin grossistpartner. 

Vi er allerede dyktige og vi skal bli enda bedre fremover. Sistnevnte fordi det ligger mange muligheter der ute og du skal hjelpe oss med å oppfylle dette.


Hvem ser vi etter:

Du trives i en prestasjonsorientert kultur og oppfattes som positiv og engasjert med konkurranseinstinkt. 

Er du den som skal hjelpe oss til å lykkes med vår satsing, har elektrokompetanse, er serviceinnstilt og proaktiv, ser muligheter og har kunden i fokus, er det kanskje deg vi leter etter? 

I denne jobben vil dine hovedoppgaver være å drifte og utvikle din Express butikk ifølge rutiner og retningslinjer, kundebehandling og service i butikk, utarbeide og gjennomføre strategi og planer, planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter samt ansvarlig for oppnåelse av definerte mål og budsjett. Du er opptatt av salg og kundeservice og vil jobbe tett på kundene sammen med kundekoordinator og våre lokale selgere. Høres dette interessant ut så ser vi frem til din søknad. 

Arbeids- og ansvarsoppgaver:

  • Salg og kundebehandling i butikken innenfor elektro
  • Ansvar for drift, utvikling og ledelse av butikk i.h.t. Onninens retningslinjer, mål og butikkonsept
  • Ansvarlig for oppfølging og utvikling av lokale Express medarbeider 
  • Oppfølging av KPI for Express 
  • Gjennomføring av mål- og utviklingssamtaler samt BR (business review) 
  • Oppfølging av lokale- /nasjonale markedsplaner i samarbeid med Regionsansvarlig 
  • Budsjett- og resultatansvar varehåndtering (mottak, lagring, retur, garanti) 
  • Kundebehandling og ordreregistrering, transaksjonsoppfølging 
  • Administrative oppgaver inkludert kontering og faktura- og kostnadskontroll 
  • Holde orden og struktur i butikkens lokaler 
  • Oppfølging og vedlikehold av produktsortiment
  • Være delaktig i butikkens arbeidsoppgaver og krav

Ønsket kompetanse:

  • Fagbrev innen elektro 
  • Erfaring med butikkdrift og kundebehandling 
  • Besitter høy grad av kremmerånd 
  • Fortrolig med bruk av IT/data som arbeidsverktøy

Ønskede egenskaper:

  • God relasjonsbygger og trives med å omgås andre mennesker 
  • Utadvendt og lyttende
  • Ryddig, effektiv og strukturert 
  • Tør å tenke nytt 
  • Entusiastisk, initiativrik og uredd 
  • Fleksibel 
  • Selvgående og stor gjennomføringskraft 
  • Bør takle høyt tempo, da dette er en travel butikk
  • Må være god på å prioritere arbeidsoppgaver

Generell informasjon:

Stillingen rapporterer til Regionsansvarlig Express Nord. 

Vi gleder oss til å høre fra deg! Intervjuer gjennomføres fortløpende, og vi ansetter så snart vi finner den rette personen ? så send inn din søknad i dag!


Vi tilbyr:

  • Faglig utvikling i et internasjonalt konsern 
  • Interne salgsutviklingsprogrammer et lønnsomt og solid selskap som har klare ambisjoner om videre vekst 
  • Konkurransedyktige betingelser, forsikrings- og pensjonsordninger 
  • Personlig utvikling i et faglig sterkt team preget av ønske og vilje til å skape resultater 
  • Stor grad av frihet under ansvar

Onninen AS

Søk etter flere lignende stillinger

Lignende stillinger

Cabin Crew

Emirates

Dubai31.10. - 30.11.
Anbefalt