Om stillingen
Om stillingen
Er du en nysgjerrig person som er interessert i å utvikle din kompetanse? Ønsker du å foreta anskaffelser for et av Norges mest ambisiøse fakulteter innen realfag og teknologi? Da kan det være nettopp deg økonomiseksjonen på Det matematisk- naturvitenskapelige fakultet leter etter.
Om seksjonen:
Økonomiseksjonen på MN-fakultetet jobber med store anskaffelser, økonomistyring, budsjettering, regnskapsføring, økonomisk rapportering og økonomisk rådgivning for fakultetet, institutter og forskningssentre. Vi er 35 ansatte fordelt på tre avdelinger og 2 fagrupper, vi har 2 anskaffelsesrådgivere og en innkjøper.
Hos oss jobber du tett på forskning og utdanning i et internasjonalt og mangfoldig miljø. Vi utvikler våre prosesser for å løse våre oppgaver på en best mulig måte og vi søker etter en initiativrik kollega som vil bidra i denne utviklingen.
Om stillingen
Vi ser etter en engasjert og kompetent medarbeider som vil være med på å sikre en effektiv og profesjonell gjennomføring av offentlige anskaffelser på fakultetet.
Vi søker en strukturert og samarbeidsorientert innkjøper som trives med å ha flere baller i luften samtidig. Som innkjøper hos vil du lede anskaffelsesprosesser for institutter og sentre på fakultetet. De fleste anskaffelsene er vitenskapelig utstyr til fakultetets forskningsmiljøer, hotell, konferanse og konsulenttjenester.
Vi kan love deg en spennende, utfordrende og utviklende rolle hos oss.
Arbeidsoppgaver
- Gjennomføring av anskaffelsesprosesser iht lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Gjennomføre avrop på rammeavtaler
- Opplæring og støtte til behovshavere
- Veiledning og rådgivning i anskaffelsesprosesser
- Delta i utviklingen av gode arbeidsprosesser på området
- Rapportering
Andre arbeidsoppgaver må i tillegg kunne påregnes
Kvalifikasjonskrav
- Stillingen krever relevant utdanning fra universitet eller høyskole, minimum bachelornivå, innen økonomiske fag, juridiske fag, ingeniørfag eller prosjektledelse. Relevant realkompetanse vil kunne kompensere utdanningskravet.
- Erfaring med eller god kunnskap om offentlige anskaffelser.
- Gode digitale ferdigheter
- Søkeren må ha gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk og engelsk
Ønskelig kompetanse/erfaring
- Erfaring i bruk av KGV verktøy
- SOA sertifisering
- Arbeidserfaring med offentlige anskaffelser
- Erfaring fra prosjektledelse
- Erfaring i bruk av ERP systemer
Personlige egenskaper
- Du jobber selvstendig, strukturert og setter deg raskt inn i komplekse saker
- Du er initiativrik og endringsvillig
- Du har gode kommunikasjons og samarbeidsevner
- Du er løsningsorientert og resultatorientert
- Du har godt humør og evne til å tåle hektiske perioder
- Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- lønn som rådgiver, kode 1434, fastsettes etter individuell vurdering innenfor et spenn mellom kr 600 000 og kr 700 000
- fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger
- trening i arbeidstiden.
- god pensjonsordning og gunstig lån i Statens Pensjonskasse.
Du blir del av et sterkt fagmiljø med mange dyktige kollegaer som ønsker å dele sin kunnskap med deg.
Vi tilbyr fleksibilitet og selvstendighet og du får anledning til å samarbeide med spennende vitenskapelige fagmiljøer.
Vi som jobber her, er stolte av arbeidsplassen vår og vi gleder oss til å høre fra deg!
Vi håper at du vil søke på stillingen.
Søknaden skal inneholde
- En kortfattet søknad hvor du beskriver din motivasjon for stillingen
- CV
- Vitnemål
- Attester
Søknad med vedlegg må sendes inn via vårt elektroniske rekrutteringssystem, vennligst klikk på ĢSøk stillingenģ
Andre opplysninger
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
I henhold til offentlighetsloven § 25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Inkludering og mangfold er en styrke. UiO har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn.
Videre ønsker vi medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.
Kontaktinformasjon
For nærmere opplysninger vennligst ta kontakt med seksjonsleder økonomi Helen Michele Nylænder, [email protected]
For spørsmål vedrørende rekrutteringssystemet, kontakt seniorrådgiver HR Torunn Standal Guttormsen, e-post [email protected]
Universitetet I Oslo
Søk etter flere lignende stillinger
Lignende stillinger
Cabin Crew
Er du vår nye servicemedarbeider på renhold?
Voss - Toma Facility Norge As Avd Ålvik - Publisert 13.12.2024Er du vår nye landbruksvikar i Hustadvika kommune?
Hustadvika - Landbruk Nordvest Sa Avd Molde - Publisert 13.12.2024Avdelingssykepleier
Stavanger - Tasta Sykehjem - Publisert 13.12.2024Trafikkassistent
Harstad - Connect Bus Norge As Avd Harstad - Publisert 13.12.2024Pedagogisk leder/barnehagelærer søkes; la oss nyte godt av dine pedagogiske ferdigheter!
Stavanger - Geitastova Barnehage Sa - Publisert 13.12.2024